pengikut saye

Sunday, May 23, 2010

terTUTUP terus selera aku nk mkn KFC

smlm aku tdo umah membe aku kat seputeh, sbb malam tadi kami pegi konsert akhir af 8, tp tanak ctr dl pasal tu.. kite story lain en3 pasal af yer~ ni nk ctr pasal selera tertutup..

maka, disambungkan citer.. pagi2 lagi aku da blk kolej, sbnrnye tade la pagi mane pon, dlm kul 10 cmtu la~ kire ok la tu kan, matahari x tegak ats pale lagi~ memandangkan da smpi kolej pon da hampir2 tgh ari, mmg da elok benar la utk lunch..

tp tahap kemalasan aku ms tu amatlah tinggi, setinggi mangkuk tingkat yg betingkat-tingkat,aku pendamkan aje niat aku nk beli food, n aku ngap je la biskut jagung.. bile da x lunch, perut ni lebeh2 la plak nyanyinye, selantang adira nyanyi smlm~

mule la aku berangan, "makan twister petang ni bes gak!" uish! berangan tu buat2 x sedar bahawasenye 3 4 ari yg lepas aku br je melantak snack plate black pepper crunch kfc.. punye la dasat penangan kfc, rase sekali misti nk lagi!

sementare tnggu nk kuar tapau fud yg konon2 nye twister yg di idam-idamkan, akuduk golek2 ats katil~ telentang, meniarap sambil tgk tv.. jangka mase meniarapaku tu agak lame, sempat la aku godek2 kaki, betis peha...

sampai tahap peha, aku berenti.. tekejut, tekesima, tepempan dgn kenyataan kaki aku skang~ btol ke ni kaki aku? awat dasat benor? bile mase ini terjadi?

lemak belipat2 ko!!! tekejut godzilla aku! da macam kaki pompuan anak due, punye tekejut aku! aku ade amek gambo, tp tergamak lank upload, malu i~ hahahahha.. bile da ter-realize ade 'double cheese burger' melekat kat hip aku ni, ade hati lagi ke nk makan twister?

nantikan, x pasal2 'twister' naik kat perut aku plak~ then aku boley jadi fast food bergerak! oh no~~~ tanak! maka, angan2 hanya tinggal angan2~ trus bgn, google food pyramid mencari mane silap aku~ ape yg aku mkn buat aku jd cmni..



dan sterusnye, semestinye la aku trn joging~ haih! naseb2~~ makan biskut kering lg la nampak gayenye~~ aku ni mmg xleh perasan kurus, bile rase kurus je, mule la aku mkn byk, pastu x sedar diri, pastu, paham2 je la yer~

boring ke aku citer panjang2? da, kalu boring blah skang~ da abes citer da... lenkali aku ctr pasal af8, oh SYAHIR~~~

No comments:

intai-intai