pengikut saye

Thursday, May 6, 2010

saye TACHINK!!

act, tade ctr sedey pon, cume terharu sket la kan~ td, uz got new sms from unknown number~

"hi, x cuti ke? nk temph cupcakes u ler. biasa mkn yg u punye sdp that y nak u jugak. byk gak nak oder utk we adik bln 6, birthday hubby bln 6 & our anniversary pon bln 6"
-anonymous-


tp apekan daye, aku tepakse la ckp no~ sbb bukan tanak trime, mmg aku da x buat cuppies da skang~ mmg fully closed! sbb blaja n xleh cuti memandangkan jadi RA kan~

terharu nye rase~ aku rase da almost 6 month aku closed blog cuppies aku, tp still ade org ty~ trime kaseh sbb masih ingat elle's cuppies, n thnx gak sbb sokong elle's cuppies.. walaupon aku da ttp kdai, tp aku still open blog tu, buat tatapan diri sdiri n mungkin customer dl sbg kenangan~

hope one day aku bley buat balik, ske sgt~ walaupon penat, tp sronok.. that is my truely passion! skang mampu belek2 je folder cuppies, kagum dgn hasil yg ade, hargai pengalaman yg aku dpt~

sekali lagi, utk tatapan umum dan diri sdiri, antara feveret ku~







trimas kpd customer seme yer~~ !!
jgn lupe sokong lagi kalau aku kembali lagi nt..

2 comments:

tiHa said...

msj i la tu..sedih hehehehe...

lady elle said...

kwn irina kan? ouh~ sedey2~ mmg sedey!

intai-intai