pengikut saye

Friday, March 19, 2010

cabaran menghilangkan PARUT bersama BIO OIL

sekali tgk tajuk, ibarat seperti aku mask pertandingan je ek? huhu.. tp tade pon, aku yg mencabar diri aku sdiri, tade adiah istimewa, adiahnye cume kulit yg licin tanpa parut.. itu pon adiah yg cukup bermakne da bagi aku yg muke berparut neh~

kulit aku ni mmg sensitive skit, eyh, x sikit la, sensitif BANYAK! cepat meninggalkan parut tapi lambat utk hilang~ dengki btol kat muke manusia yg licin, gebu, flawless tuh! nk pakai compact pon xyah la nk belapik byk2..

maka, utk membuktikan keberkesanan bio oil, aku tlah membuat cabaran ni.. mane la tau, kot2 pihak bio oil nk bagi adiah ke nanti~~ wakkakaka.. tade maknenye! maka, dgn itu, aku akan update parut aku every once a week, kite mulekan dgn arini!


amacam? cun x parut aku? hahahha.. tu kire ok la tuh, ms berjerawat aritu lg dasat! ngeri2~~ kat lain byk lg parut tuh, tp kite aim yg paling obvious, senang skit nk tgk kan~

ok, next 7 days aku akan update lagi pekembangan terbaru parut ni..



p/s: sapuan bio oil hanye dibuat sekali sehari, iaitu di waktu malam..

No comments:

intai-intai