pengikut saye

Wednesday, March 3, 2010

dapat adiah walaupon BUKAN birthday~

ini pon sambungan kesah jalan2 ke??

owh! owh! terlupe plak tentang sesuatu~ ngehehhe~ satu barang pemberian dr pkw aku time die datang sini~~ hehehe.. aku x mintak, die yg bg! wek! wek! aku ckp aku teringin jer.. hahahh.. aku dpt ni~~~



hahahah~ beg roxy aku da buruk la.. da koyak da, jadi aku nk ganti, cume ade kekangan dr segi kewangan skit (uisk, bahase! bangge cikgu BM aku~), aku hold dl~ then ade org baik ati kan, aku trime je la~

neway, ade announcement skit neh! roxy kat alamanda (kat lain aku xtau) ade buat sales skit, smpi 21st march on selected item~ barang aku ni antara selected la ni, 20% diskaun ni yer.. harge from rm200 jadi rm150~ bebaloi2~~ ape lg, cpt2 g sane! mane tau ade brg bekenan di hati ade diskaun kan~~

ok, da tamat da kesah aku ngan pkw g jalan2, kpd yg menyampah, wut can i do~~ hahaha.. pasni, kite story pasal mende lain lak~ aku tau ade yg bosan tuh~~ ngehehehe.. back to work babeh!




pesanan: aku jupe jarang2 skali, ble bley jupe, telebey excited sket la~

No comments:

intai-intai