pengikut saye

Sunday, March 28, 2010

x penah rase seMALAS ini

pengakuan ikhlas dr hati, sepanjang sem ni, this is d first time aku rase sgt MALAS!! ni bukan malas biase2 neh, ini malas luar biasa~ malas sehingga aku cari alasan utk tdk membuat keje sedangkan keje itu harus disiapkan utk disubmit esk harinye~

alasan-alasan yg aku reka:

1. "ala~~ buku tu tetinggal kat fact la~ dlm buku tu ade info nk buat keje ni, cmne nk buat kalu tade buku tu...!!"

2. "xpe ah, esk kelas petang~ pagi ade mase lagi.."

3. "tgk muvie dl la, sambil2 cari mud nk buat keje.."
4. "skang ni tade mud, time tade mud kalu pakse pon konpem x jadi keje! nt ademud skejap je bley siapkan!"

5. "skit je lagi tinggal tuh, x lame da tu kot nk siapkan~ main tenet dl la!"

6. "isk perot ni~ time aku nk start je die lapo~ nk makan ape eyh~ pert lapo mane bley wak keje, x konsentrate"

7. "ermmm~ next week nk kuar ah, tgk muvie ke.. g salon ke.. bes gak neh!" ms nk buat keje duk pk mende lain yg ntah pape
8. "aku rase, orang lain pon konpem x siap lg neh! xpe la lek2 dl pon~ aku buat ni pon da kire byk da!"

9. "mate~ mate~ nape la ko ngantok, aku nk buat keje neh!"

10. "alamak! selsema la plak! kalu mkn ubat pon bes gak neh, konpem ngantok sampai tangkap lentok! tdo puas2, esk bley wak keje dgn smangat! yeah!"


sesungguhnye, sudah ku katekan berpuluh kali, aku ni manusia yg penuh dgn alasan~




don't try this at home babeh!


nota malas: ye~ aku masih malas neh~

3 comments:

bulatkocik said...

uit..jgn malaz lar..nnt las2 minit baru tau..kelam jer semua...hehe

icee-yah said...

em..betolla tu alasan-alasan yg wajar time malas..huhu..mari bermalasan di hujung minggu:)

lady elle said...

mr rulez: malas itu normal~~ huhu

icee: xlehla icee~ kene siapkan keje utk disubmit! keke

intai-intai