pengikut saye

Monday, March 1, 2010

weekend yg BES!!

waaa~~~ malasnye nk dtg fact arini.. nk bgn sikit punye susah, tp ku gagahkan jua konon2 dgn smangat nk wak kije.. konon nye la!! act, aku ade program baik punye arini.. hahahhaa.. tp, en3 ni bukan nk ctr psl program arini,

tp kite nk menceritakan tentang weekend ku yg bes! huhu.. x payah ctr byk, kite story gune gambo la!

rumah sy ni jauh~ naik bukit, turun bukit, naik highway, turun highway, nk msk kg jauh~


sampai kampung, aku penat, aku lepak ats tangga, amek angin dl, bg ilang penat n peluh


pagi2 cmni, kn bukak tingkap, baru msk udara segar~~ waa.. nyamannye!!indah sungguh kampungku ini!


mane mak ni? tadi kate nk bg ayam makan kat depan umah ni je, tp da ilang plak~ isk2..


eyh! ade reporter kat luar tingkap la! malunye~~ malunye~~ jgn buat gosip tau!! meh msk dlm umah meh~


cmni la umah kg,bley besila je la atas lantai..


lor~ knape tgk je.. sile la mnm ni, mak sy buat kuih sedap ni.. jgn malu2.. sile la~~ sile~~


umah kg tade tv, kite tgk org buat pesembahan je la yer.. ade la gak hiburan..


ewah2~~ yg laki tu lagi lembut dr yg pompuan! goyang bang! goyang!


tiket bas: akan bersambung~~~

6 comments:

Ena said...

cantek nye umah dier.. siap berukir indah gituw.. memg terserlah suasana kedamaiannyer.. susah tau nak cari camntu.. :P

IrinaSairah said...

mu gi wat lawatan sambil belajar mane ni a'.....

lady elle said...

ena:haha~ syok gak kalu ni btol2 umah sy~ tp nampaknye nyaman, sejuk, padahal, panas yg amat! haha

irina: bakpe? misti nk g jalan2 kan? haha.. kat melake ni weh, taman mini asean~

fitri oh fitri said...

wah, mne ni? best!






http://fitridzulkifli.blogspot.com

isha said...

bestnye tgk

lady elle said...

fitri n isha: ni kat taman mini asean melake, bley la g melwt~ hehe

intai-intai