pengikut saye

Thursday, March 11, 2010

hePPPiii FAMILYyyyyy~!!

ouh! ouh! aku baru perasan,aku x penah ctr pasal family aku dlm blog ni kan? kekeke.. saje je cari point nk cari idea ctr ape nk dibebelkan kat sini arini.. ahak! nk mule ngan sape ye??

misti lah ngan mum dad aku!!! memperkenalkan, EN SALIM dan PN NOR ASIKIN~~

inilah mii n abah ku, yg sentiasa menyokong anaknye walau dimanekami berada dan walau ape kesusahan kami (terutamanye duet~ ahah) abah seorg yg garang di kala kami kecik2, tapi menjadi semakin kurang garang bile kami besar~ sgt generous bile duit lebey, tp kureng generous bile duit kurang.. wakakkaa

mii seorg yg sentiasa sporting dan bergaye, bak kate kwn aku, "mak mu tu mcm mak datin~" holas! jiwe misti sentiase mude beb~ bukan senang nk lawan anak2 die neh! hahaha.. mii berumur 49 tahun, n abah 53 tahun.. huh?? btol ke ni?? mcm x caye je...

seterusnye, PN JUZAILAH a.k.a KAK JU anak sulong mereka~~

sudah berkahwin kpd EN HAFIZI, berumur 27 tahun (weh! tua doh kak ju!) tp perangai mcm budak2, sbb sgt gilekan game2 yg besepah di FB dan juge PS2.. aiyo~ sile dewase pls~~ ahhaha.. poyo je aku! bajet dewase la ni..

ini komen mii tentang kak ju,

"no 1 lemah lembut tp igt fz hati dia keras tp kl kena cara lembut mcm kapas."


next!! CIK ATIRAH a.k.a ARE@KAK A anak kedue mereka~~

blum berkahwin, suda berpunye dan bertunang (wakkakakaka.. ), berumur 24 tahun (mude lg, seb baiik!) perangai lagi la mcm budok! haish! ske melompat2 di kala waktu lapang dan x kire mase, lebey2 lagi bile bersame keluarge die..

ini komen mii tentang aku,

"no 2 npk keras tp hati lembut, caring n kecoh skt (ikut mak dia)yo pdi2lah layan bila dia poyo skt"


last but not least!! CIK SARA a.k.a ADIK anak ketiga mereka~~

blum berkahwin juge, suda berpunye ke?? ntah! hahahaha..berumur 20 tahun, blur2 skit sbb slalu terlepas train, ngehehhe.. perangai? pendiam dan byk berahsie ni.. opss!! hehehe..

ini komen mii tentang adik,

"no 3 haa yg ni ada 2 karekter ms belum mature keras hti skt tp skg mmg degar kata. suka kerat kuku mii, gosok bj bila di suruh"


finaly!! CIK ILYANI a.k.a YANI, anak bongsu mereka~~

konpem la blum kawen!! skolah lagi! jgn gatai2 nk berchenta la.. kak a piap kekgi! smakin pandai bergaye skang ni, ske posing muncung2 mulut (gunting br tau!) umur 14 tahun, skang form 2.. die ni dpn org pemalu, kontrol ayu, tp kalu ngan kite2 ni ade je ctr die.. ape da~~

ini komen mii tentang yani,

"no 4 dah tentu manis & manja kl tak tak tidur bilik mii sokmo, kan yanie"

komen mii tentang kami 4 beradik,


"Tp apa yg mii bangga tng anak2 I (Igt fz & Yo Yo) mereke x pernah naik suara pd mii & abah - dia ikut abah dia org (Terharu skt). Betul tak anak2"


p/s: komen2 mii di atas di ambil dr facebook, yg dinyatakan sdiri oleh mii, bukan aku reka yer~~

nah, lihat lah wajah2 kami berempat.. skang susah skit nk amek gambar together2, time bercuti bersame je la kalu ade pon~ hehehe

ni time kat bandung~


kat hongkong disneyland yg bes!!


ni kat hongkong kot~~

dan akhir sekali, ini lah kami sekeluarga, (termasuk abg ipar aku tuh)

juge di hongkong disneyland yg bes!!


saye SAYANG famili saye~~



p/s: adik bradik aku seme perempuan~ wakakkaka

No comments:

intai-intai