pengikut saye

Friday, March 26, 2010

mari kite BREAKFAST!!

pakar mengatakan, breakfast is the most important meal of the day~kalu nk hari anda tu penuh keceriaan, sile la brekfas~ tapi awas! jgn la brekfas ngan nasi lemak kukus mamak bersama telur mate pecoh car tu~~ yg tu kolesterol tinggi akak2 sekelian oi~~

disbbkan aku datang fact dgn purse tetinggal kat bilik arini, maka aku x dpt nk beli sandwich atau kuih muih2 (bgs2, jimat duit aku), dan makanan yg aku smpt capai dr bilik td hanyelah makanna ini.. aku x kedekut, aku nk kongsi ngan seme~ sile la~~




sape ajor mu brekfas ngan chocolate MARS huh??? degil neh! godang br tau!!

apekan daye, atirah dan coklat mg x dpt dipisahkan~ ouh~~ d temptation of the cocoa is too high i tell u~~ x dpt menahan! wekekkeke~~ sile menelan air liur seme, krn MARS ini sy yg punye! kalu nk bley g 7e yg terdekat~



NYUM! NYUM!


pststt: dagu tebelah 4 doh weh~~ sile diet!

No comments:

intai-intai