pengikut saye

Wednesday, March 3, 2010

FEBruary & JULy ngam ke?

aritu terbuat kuiz kat FB, n tetibe terase nk kongsi kat cni~ hehehe... saje nk banding2kan sifat aku n pkw aku, ade yg btol, ade yg x btol gak la~mcm bese, kate pon ramalan kan~


JULAI (aku)
Sangat seronok didamping <--sile2.. sile dampingi sy.. blanje skali ye!
Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki <--owh! ni aku x sure
Agak pendiam kecuali diransang <--yeah! btol! aku hanye becok bile org lain start dl
Ada harga dan maruah diri <--mmg patot ade pon~
Tak suka menyusahkan orang lain tapi tidak marah apabila disusahkan <--baik kan i??
Mudah dipujuk dan bercakap lurus <--agak la~~ ckp lurus tu x kot... haha
Sangat menjaga hati orang lain <--erkk? aku manusia.. kdg2 telepas gak~
Sangat peramah <--hehe.. mengikut keadaan
Emosi sangat mendalam tapi mudah terluka hatinya <--btoi2~~ mak aku akui sdiri
Berjiwa sentimental <--ni jiwang2 ke?? kdg2 la kot
Jarang berdendam <--buat ape bedendam~ tade pekdah
Mudah memaafkan tapi sukar melupakan <--hahahahaha
Tidak suka benda remeh-temeh <--sgt salah! aku ske ckp merapu
Membimbing cara fizikal dan mental <--bimbing? ntah!
Sangat peka, caring dan mengasihi serta penyayang <--btol~ btol~~
Layanan yang serupa dengan semua orang <-- kene adil la kan, x baik bias
Tinggi daya simpati <-- sgt! owh! sgt cpt kesian kat org
Pemerhatian yang tajam <--hahahah.. becareful u oll~
Suka menilai orang lain dengan pemerhatian <--btol gak~ aku ske perhati org, n komen
Mudah dan rajin belajar <--alhamdulillah~
Suka muhasabah diri <--sbb tu sakit otok sokmo!
Suka mengenangkan peristiwa atau kawan lama <--ske idup dlm kenangan i neh
Suka mendiamkan diri <--bile malas nk beckp la
Suka duduk di rumah <-- SALAH! aku ske jalan2
Suka tunggu kawan tapi tak cari kawan <--x gak la!
Tak agresif kecuali terpaksa <--aah~ xyah rajin2 nk agresifkan diri
Lemah dari segi kesihatan perut <--perut bucit ke?
Mudah gemuk kawal tak kawal diet <--yg ni pling xleh blah!
Minta disayangi <-- seme org pon nk disayangi ape~
Mudah terluka hati tapi lambat pulih <--kadang2 tu mukin la
Terlalu mengambil berat <--i kan caring~ ofcoz la!
Rajin dalam membuat kerja <--hahaha.. rajin menolong org kay~


FEBRUARI (pkw aku)

Berfikiran abstrak
Sukakan benda yang reality dan abstrak
Intelligent, bijak dan genius
Berpesonaliti yang mudah berubah
Mudah menawan orang lain
Agak pendiam, pemalu dan rendah diri
Jujur dan setia pada segalanya
Keras hati untuk mencapai matlamat
Tidak suka dikongkong
Mudah memberontak apabila dikongkong
Suka kegiatan yang lasak
Emosinya mudah terluka dan sangat sensitif
Mudah mempamerkan marahnya
Tidak suka benda yang remeh-temeh
Suka berkawan tapi kurang mempamerkannya
Sangat berani dan suka memberontak
Bercita-cita tinggi dan suka berangan-angan dan ada harapan untuk merealisasikan impiannya Pemerhatian yang tajam
Suka hiburan dan sukan
Suka benda yang bersifat seni
Sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran
Berkecenderungan pada benda yang tahyul A
mat mudah dan boleh menjadi terlalu boros
Belajar untuk mempamerkan emosi.


kalu korg nk bulan lain, bley buat kuiz dlm fb tu yer~ ni ramalan dr fadzilah kamsah punye, bukan yg ske2 org buat tau~

No comments:

intai-intai