pengikut saye

Thursday, March 4, 2010

selamat pagi CINTA~~

"ni duit 50 sen, sy lambung 3 kali, kalau 3 kali die tunjuk wau, kite kawen~"




owh! owh! kate lah aku ketinggalan zaman pon, aku x kesah, aku nk ngaku, aku br je tgk ctr ni smlm~ hahahaha,.. maka hasilnye, aku tdo dgn mate yg bengkak, idung yg merah, dan mendapat kesukaran utk bgn pagi~ urghhh!! mateku!!

woooO~~ sedey la ctr ni! tp aku ske! aku x ske la part sedey tu, cume aku ske jalan ctr die.. hehehe.. simple, pelakon x ramai, tp da ckp nk mengusik dan menyentuh hati tisuku ini~ huhu..

aku jarang nk mnt ctr melayu, kirenye bley list la brape yg aku ske~ yg ni aku ske, selamat pagi cinta, selain tu SEPI, PAPADOM, n ctr2 arwah yasmin ahmad.. ctr yasmin ahmad pendek kate seme aku ske! tp ctr muallaf blum tgk lg.. bes ke??

yg xleh blah, aku nangis ngalahkan pelakon! hahaha.. ctr da abes, tp aku bley plak g smbg nangis ats katil! hahahaha.. klako btol la aku ni! bese la, pembawakan lebey2, da abes ctr, mule la pk, "kalu aku kat tmpt die cmne? kalu aku yg hilang laki cmne?"

pastu meleret lg, teringat kat fmly kat kg sane, mii, abah, adik, yani, kak ju~ seme la! aku duk pk kan, "cmne la kalu sesuatu tejadi kat diorg, n aku tinggal sorg2?" owh!! mintak jauh!!


YA ALLAH YA TUHANKU, KAU LINDUNGILAH KELUARGA KU DARI SEGALA MALAPETAKA, SEMOGA MEREKA SENTIASA SELAMAT DI BAWAH LINDUNGAN MU SELALU.. AMIN~~


walaupon da tgh ari, effect mate bengkak n kepale bengong bahana tgk ctr smlm masih terase~ huhu.. siesly! sakit kepale arini.. duk bace td pon msk x msk je, thats y la memblogging jap neh~

ok, tu je nk ctr~ hu~~~~


psssttt: tade idea nk tulis ape da~ hehe

No comments:

intai-intai