pengikut saye

Wednesday, March 31, 2010

kerane blogku begitu berHARGA~

i x penah check harge blog i neh, tetibe arini i rase nk check sbb i rase n bajet blog i ni begitu berharga, glamer ala2 blog redmummy gtu~

wakakka~ sile jgn muntah ijau, tetibe ade aura menggedik dlm diriku utk becakap i u ngan u olls~~ nk kobakan neh, td aku ternampak banner utk chck nilai site kat blog uncle, then, aku rase mcm gatal tgn nk check gak, n utk berpura2 bizi la knn2 nye aku tgh buat keje~

sesungguhnye, aku slalu idup dalam kepura-puraan dlm membuat keje neh~ bunyi mcm laju menaip, padahal bukan taip thesis, duk taip en3 blog (kak fiza tlah tertipu~ wkakaka) ok2, smbg ctr~

then aku pon check la~~


ouh! site aku bernilai _______. (sile rujuk di atas, aku malas nk taip) yelah, tade hebat sgt pon~ keke.. tp kalu convert n btol2 ade org beli neh, minggu depan gak aku kawen!! wakakkaa.. tanak ah sbt pasal kawen lg, sbb mak aku da sound aku ni asek berangan pasal kawen je! huhu

sebenrnye, nilai site ni dikira mengikut ape ye? visitor? hit unit? traffic? oho~~ aku xtau, tp aku sonok2 je nk main~kekeke.. sesaje je nk berangan kejap jadi org kaye baru~~ kalau la~~ ermmm.....

berangan mmg sonok, keje ape citer woit! walau bagaimanepon, realiti idup harus diteruskan~ waaaaaaaa~~!!!


pesanan: harge diri juge penting yer kawan2~

2 comments:

Anonymous said...

ala..akak tau...bunyi je cam beriya..tetibe keluar komen dlm FB...sah2 tak buat keje..hahahaa..kantoi..tau dh...

lady elle said...

hahahah~ tau xpe! mcm bese la kak fiza, belakon! hahaha

intai-intai