pengikut saye

Tuesday, March 23, 2010

my name is ATIRAH, and im NOT a TERRORIST

tajuk mcm kontroversi, tp tiade ape yg kontroversi pon disini yer.. harap maklum! cume aku nk promote ctr yg besh (bg aku la~) aku tgk smlm~~ ala~~ citer ni...


da tgk? da tgk ke~~~ bess wooo~~ yg paling bes, hero n heroin lame kuch kuch hota hai plak yg berlakon, menggamit memori lame la plak~ diorg ni mmg bes digandingkan together, i loike it belly much!!! maybe disbbkan mereka kot aku rase ctr ni bes~

eyh~~ tp sies bes ni~~ shah rukh khan (oh!! i lap u~~) mmg terer gile blakon, sbb die pegang watak autism, yg mcm org mempunyai petumbuhan otak yg lambat (btol ke aku eja? lantak ah!) yg mmbuatkan citer ni telebey syahdu dan sedey.. aku xleh tgk la manusia yg kurang upaya, mmg rase kesian tu tinggi gile, walaupon aku tau yg blakon tu adalah shah rukh khan yg sbenarnye tdk cacat pd luar filem,,

bagi aku, ctr ni lain dari yg lain, penuh dgn mesej tentang islam (walaupon ade pecanggahan skit), agak sensitif (kalau kat mesia konpem kn banned), sampai la ape yg hendak dibgtau tuh~ aisk! panjang la plak aku komen, mcm memuji melambung2~ tade komisen pon ditrime yer~

kajol n shahrukh mmg bes!!! tgk la korang~~~~ yg da tgk sile komen,
adakah anda rase ctr ni bes???




pssttt: kalu x nangis, bukan hindustan namenye~~ wakakkaa..

1 comment:

a-as said...

memang best!! kelakor pun ada kan..ingat lagi camne nak sebut kkkhan?! hhuhuh.. :)

intai-intai