pengikut saye

Monday, March 22, 2010

MAK aku, FRIEND aku, friend KAWAN-KAWAN aku juge~

skang seme org duk gilekan FACEBOOK (fb), sape2 pon bley dikatekan tau pasal ni n ade fb neh.. aku pon ade la~~ (kalu x cmne aku bley ngutuk org dlm fb, wakka) ms awl2 aku join fb, aku rase fb ni bes gile, sbb kn pakai name btol.. senang nk cari membe2 lame

dlm fb gak ite mcm bley buat virtual reunion ngan kwn2 lame bile kite duk komen-mengomen picure ke, status ke, tulis2 kat wall ke, walau pon x jupe depan mate, kite still bley sembang.. hehe.. bes kan?

tp skang kan, org da ramai sgt pakai fb, n org da mule gune name palsu, bukan name sebenar.. x bes ler~~ i dun looike it! bley da start cmtu, maka menular la~ keaslian fb suda hilang.. knape tanak letak name sebenar? buruk sgt eyh name btol anda??

ouh~ ade gak yg duk berlumba2 nk ramaikan friend, (x paham btol aku!) smpi kwn beribu2 ngalahkan artis, tp seme tu friend ke?? maybe la kan~~ diorg mesra alam, kwn diorg ramai~~ cet! aku slalu buat gotong royong, bile aku rase friend aku da ramai, aku pon buat spot check, bile ade yg aku rase x knal, or x penah behubung, aku buang je~~ kekeke

yg paling bes! mak aku ade fb.. wakakakka.. jadi, kadang2 kami buat conference keluarge dlm fb je.. canggih kan kami?? mak aku nk detect perjalanan aku thru fb je.. x susah pon~ ade gamba baru aku post dlm fb, maka ade la komen2 dr mak aku~ kekeke..

yg lagi besnye~~ friend mak aku juge tergolong dr friend aku, dan jugak friend kakak aku, dan juge friend adik2 aku~~ well.. nk buat cmne.. kami semua berkawan, x kire tua atau mude~ hehehhee..


mutual fren aku n mak aku~


tu sikit je tu~~ blum scroll down lagi~ hahahaha.. tp bes gak, senang bile nk sampaikan sesuatu yg x dpt disampaikan malalui kate2, say it thru fb~ hahahaha.. tp awas! berhati2 di jalan raye, bile tesepak batu, dahi bley berdarah woo~~~ (sile dalami dan fahami ayat ini secare indirectly)



wall post: zaman da canggih sgt~ bahye2!

4 comments:

Misshy Innz said...

sy akan add sepupu2 jek.
sbb dorunk best.
kalo mak2 bapk2 no no no.
itu bhy ;p

lady elle said...

hahah~ tapi kalu mak tau kite ade fb,n die add kite, xkan kite nk reject~~ tapi mak sy sporting~ hehe

Jeff Syiru said...

tak add PM ke? dia pun ada FB gak...

lady elle said...

PM tanak la~~ hehehe

intai-intai