pengikut saye

Wednesday, April 28, 2010

2 tugas sudah SELESAI~!!

minggu yg penuh dan padat (konon! hahahha) xde lah padat sgt pon kan, tp ade kijo la kene buatnye~ huh! skangda setel da seme!


sesi interview~




dan juge GREEN FORUM~

yg belipat bukan perot, tp baju yer~ harap maklum!


mase perasmian, dirasmikan oleh dato' najib, PM kite~

mase presenter bg talk~ boooorrriiingg~~ hahahaa

baru aku perasan, tade pon gambar aku mase kat sane, maybe ade ngan senior kot, tp malas nk korek di fb mereka~ hehehe..

dan semestinye, muke aku misti la kene ade kan~ nk update ketembaman terbaru diriku kini~ muahahhahaha~ amek la ko!

oh yeah! pandanglah lihat lah~~ pipiku yg tembam~~!!! hahahahaha

5 comments:

Bidadari said...

muke?aku nmpk yg len. ops

lady elle said...

aku mmg menunggu komen ko~ hahahaha~

Bidadari said...

haha.sambil menulis belog sambil predict sape yg akan komen & aoe yg akan di komen.excellent.

Anonymous said...

hahhaaa...aan tgk per tu?

lady elle said...

jgn skodeng saye plsss~~ hahahaha~

intai-intai