pengikut saye

Friday, April 23, 2010

aku ade COKLAT, ko ade??

mcm2 tau2 je aku tgh mengidam coklat~ hehe.. arini aku dpt coklat, souvinier from my old fwen (old ke? mcm br je~ haha) dari arab sane~~ jauhnye beli coklat! mcm kat malaysia tade je ye??
hehehe

kwn aku ni bername EDWARD lee, ye seorg chinese, pegi ke arab atas dasar bekerja~ kesian? mmg kesian~ aku ingatkan dpt nur hidayah pas g sane, tp tade gak~ td aku jupe die jap, die nk passing coklat ni kat aku, jupe plak kat kdai pang lau? long pao?

ntah! aku xtau name kedai die yg peting kedai makan yg ade daging ba alif ba ya~ misti die da rindu benor setelah 3 bulan x menjamah~ (erkkk~ geli lak anak tekak!) xpe la, yg peting aku tade kene ngena ngan seme tuh~ huhu

eyh~~ sori skit, aku x msk eyh! haram! aku tnggu lam kete kat seberang jalan dr kedai tuh! (punye la jauh yer~) then die yg kuar utk passing adiah~ dun worri, coklat tu dibeli di arab, so aku harus mengyakini kehalal-an nye~ hehe.. ade kurma lg kat dlm!


nah, inilah coklatnye yg tertulis dgn name atirah yg comel~ aku lh tuh! haha (cis! perasan!)


ni plak pemandangan dalam~~ ooooo~~~ mengiurkan!!!




dan akhir skali, amek la kamu seme~ muke aku melantak coklat dgn jayanye!


AAUUMMMMMM!!!!



tahniah! anda gagal diet lgi! cube lg taun dpn! yahhhhooooo~~~!!!

2 comments:

Anonymous said...

simpan cikit...sedap ye

Bidadari said...

diet la wei.hehe

intai-intai