pengikut saye

Monday, April 12, 2010

aku da ade ANAK SEDARE rupenye..

sedey kan? smpi hati~ aku br tau, selame ni aku da ade ank sedare.. knape nk sorokkan dr aku? seb baik aku blk kg br ni, bley gak aku jumpe diorg~ kalu aku x blk, smpi bebile pon aku xtau~ ampeh!

xpe la, perkara da lepas.. biarkan je la.. yg peting aku tau skang, n aku ske mereka~ comel!! dan sgt nakal!! hehehe.. pantang lepas, satu rumah die nk pusing~ sabo2.. meh aku nk tunjuk anak sdare aku yg comey tuh..


presenting~~






d cute gegirl ARA

tgk tuh, penuh kaseh syg! hahaha


ms makan pon kiut sgt! kekeke~


tu care utk suh die duk diam~ keke.. dipegagng oleh mummy die.. wakakkaka



d hensem boy WAWA~

die jeles sbb aku asyik main ngan ara je~ keke


pastu die buat aksi utk menarik perhatian~ cet!


inilah anak sdare aku, anak kpd adik aku~ wakakkakaka... ouh! sonok main ngan mereka~ memule geli gak, pas tak geli, mereka fedup ngan aku sbb aku buli mereka dan jerit2 di tlinge mereka.. GERAMM~~~!!! kiut sgt! rase nk picit2 je!

tp aku x sekejam tu la woit! mane bley picit, sian mereka.. cik ara tu tgh pregnant, xleh ganaz2 nt gugur plak kandungannye.. kekekeke..


sabo ye, nt auntie are balik main ngan kamu lg yer~~


andai kata ini coretan terakhirku, hanya keMAAFan yg aku pinta
aku manusia, aku insan lemah

No comments:

intai-intai