pengikut saye

Wednesday, April 7, 2010

barang-barang POMPUAN macam-macam

errr~ aku pon xtau knape ngan tajuk tu, sbb blur, xtau nk letak tajuk ape.. buat2 paham je la bile bace tu ye.. xde maksud tersirat pon, direct meaning je tuh.. nk bgtaunye, barang2 pompuan ni, ade macam2!! kalu nk beli seme, mmg duit x penah cukup! makin berhutang ade la~~

aritu aku kuar ngan cik fasya n cik mclong, kalu kuar ade cik fasya ni, jawabnye, napsu membeli mmg akan semakin membuak2! act, mmg aku ade niat nk membeli sumthing aritu.. tp yg SUMTHING tu telah bertukar menjadi EVERYTHING!! as usual~~

kedai pertama, di WATSON.. jeng~ jeng~ jeng~


nah kO! spatutnye barang yg aku beli hanyelah compact powder.. tapi, compact powder da beranak pinak~ wakkakaa.. ade eye liner (sbb eye liner da nk abes), ade blusher (blusher pon da lame tade) oh, satu lg ade deodorant tp tade dlm gambar~ wakakka..


tgk compact powder ZA ni, cun x casing die? kilat2 pink gtu!! huhu.. aku amek satu, cik fasya tgk die pon bekenan, then aku hasut mclong suh amek gak satu~ hahahaha... jadi kami ade casing powder yg same~~~


kedai kedua, THE BODY SHOP.. jeng~ jeng~ jeng~


kedai ni lasung tade dlm list aku, juz dlm list fasya je, aku numpang list die la maknenye~ hahaha.. tgk2 je memula, then die duk promote satu produk, yg bg aku agak menarik ye disitu~ ati da tertarik, pk punye pk, punye pk, punye pk, brape kali pk da~~~


aku beli akhirnye~ bukan satu, tp 3 produk~ errrrr~~ ye, aku besalah! hahaha.. tp mmg aku da ketiadaan brg2 ni, jd x salah kot kan~ kan? kan? (ayat penyedap hati)

kedai ketiga, FAMILY KARAOKE.. jeng~ jeng~ jeng~

da abeh duit membeli, ape lg, pegi karok la melepaskan tensen sbb duit da abes byk~~~~

"Wooooooooo.. AARrrghhhhh~~duit da abes byk woiitt~~"


"TRIME KASEHHH!!!" (gaye alleycats)


resit: udah2 la tu, no more shopping for dis month~ tq!

4 comments:

ardinihumaira said...

dear!

ini ZA compacet powder latest punya kan? nak beli jugak tapi belum berkesempatan ke mall.. aduhh.. omg! simply siti.. teruja tahap max bila dapat beli.. dni beli lipstick! ^_^ aaahhh boleh berangan comel macam siti la kita. hiksssss

lady elle said...

hye~
aah~ ni la latest, aritu ktorg beli pon juz tinggal tige, abes kami sapu! hahaha~

xleh jadi siti, pakai barang die pon jadi la~~ keke
lipstick die bes ke??

Mrs Faizal said...

awk shopaholic la atirah :D

lady elle said...

hahahaha~ sy tau kak syima... itu lah masalahnye! keke

intai-intai