pengikut saye

Thursday, April 8, 2010

saje-saje nak TRY~

tadi jalan2 ke blog mek na, bace satu entry die tajuk folder ke 8, pic ke 8.. maybe ade org tag die kot... then, aku rase nk try.. jadi, aku try la! ade mslh ke??

maka, gamba yg bertuah itu adalah~~~~ drum roll plssss~~~
debak! debuk! debak! debuk! debak! debuk!
(anngaplah bunyi die cmtu yer)




TARAAA~~~
clap! clap! clap! clap!

pastu kn crite skit pasal gambar eyh? ermmm.. ni lah salah satu kenangan paling berharge aku, sbb aku berpeluang mencube sesuatu yg x penah aku terpikir pon aku mampu buat~ ms tu, aku tgh mengangur pas abeh stdy..

then, aku buat la on9 bisnes secare kecil-kecilan menjual cuppies.. yg kecil lame2 jadi besar dan makin byk permintaan, jadi bertambah2 la ilmu yg aku perolehi ms tu.. kalu x silap, aku smpt berbisnes selame 6 bulan gak~ hehehe..

n gamba kek tu adalah order dr sue, antara regular customer aku yg x puas2 mengorder n sentiase bg aku kebebsan utk berkarye dan mencube.. thnx ye sue! hehe..

selain tu kan, kerane berbisnes la aku dpt ramai kenalan baru yg menghargai hasil seni akutuh.. sonok ramai kenalan, walaupon hanye kenal di alam cyber, tp ade gak yg kekal berkawan smpi skang walaupon hanye berbalas kate2 melalui fb.. keke..

erkkk~ aku tau,telebey suda! hahaha.. org suh ctr pasal gamba, pegi jiwang lebey2 awatnye~~ wkakakaka~ ok2, sekian trime kaseh! tapi~~ nk tag org bley??


sile buat tag ni yer! kekekek~ maceh!!

ermmm.. guruh dan kilat sabung menyabung kat luar, malam ni aku nk naik bas balik ganu~ doakan keselamatan aku yer...


andai kata ini coretan terakhirku, hanye keMAAFan yg aku pinta
aku manusia, aku insan lemah

3 comments:

Unknown said...

wah..

cntknya cuppies u...
huhuhuh

icee-yah said...

dapat tag..tq..terigin nak rasa cupcake awak tau..

aiSya iRa said...

cmne nk wt nie a?? hehe

intai-intai