pengikut saye

Thursday, April 15, 2010

Air+Pasir+Awan+Angin+Binatang

ade ape dgn perkakas yg aku sbt di atas tu? ade kene ngena kah? atau pon perkara itu membawa makdsud berbeza~ yee~~ meh kite same2 menguji minda, memerah otak utk pikirkan persoklan kali neh~~

kite review sesame~

AIR


PASIR


AWAN


ANGIN


BINATANG


so? dapat jawapan?? sape tau, sile jawab, ada adiah menanti anda~~~


lambat la~~ meh la nk ctr.. apekah mereke? knapekah mereka besame? sbb~ hehehe.. perkara excited neh! sesuatu akan berlaku pada akhir bulan nanti.. wahahahahh~~yahoo!yahoo! kami, iaitu aku, cik fasya, cik mclong dan cik lin, akan besame2 ke suatu tempat..

kami akan ke.....



OPPPPSS~~!!
sorii.. x dpt nk smbg ctr~ mase da x byk, aku ade report menanti,
esk pagi presentation,
petang plak meeting,
sabtu bejimba ria!!

so, maybe ari ahad aku smbg citer, ataupon ari isnin memandangkan aku jarang sgt on9 on weekends,
maka, anda2 masih ade mase utk meneka~ cepat teka!! ade adiah ni, sungguh!!!







adiah berupa pembacaan blog aku secare percume selama-lamanye!! wakakkaka


andai kata ini coretan terakhirku, hanya keMAAFan yg aku pinta
aku manusia, aku insan lemah

No comments:

intai-intai