pengikut saye

Monday, April 5, 2010

congrats bro AZHARI~

juz a short en3, xleh nk karang panjang2 sbb keje blum siap~~ presentation pd pukul 2, n discussion pd pukul 10 nt~ uhuk! uhuk! terbatuk diriku sebentar~

last sat, aku attend cousin's wedding, bro azhari kat batang kali sane~ jauh tu~~ hehe.. tp sonok bley jalan2 tempat org, n da kenal la batang kali tu katne kan~~ errr~ nk citer ape lg eyh? layan gambo je la~~ kekekeke









haaa~ amacam? meriah kan! tema merah mestilah meriah!! kami plak yg datang, betambah2 meriahnye! cewah! hehehe.. slamat suda azhari, pasni, kakak azhari plak yer~~ hehehe..

sile la kawen semua~ aku bagi can org len kawen dl, sbb aku bley berangan je.. (T___T)


xpe, idup mesti ceria!! seperti bese, muke aku kn la ade kan~~ wkakakaka.. nah, satu kenyitan maut utk semua, konpem pengsan pas tgk! huhu~








yani x pandai amek gambo, muke aku plok blur jadinye~ isk!


psssttt: sonok bley kumpul ngan sedare mare time kenduri cmni~ hehe... cant wait for the next ceremony~ keke

No comments:

intai-intai