pengikut saye

Wednesday, April 28, 2010

cakap LAIN, buat LAIN, pastu KANTOI!!

owh! manusia macam2~ ade yg konon2 nk jadi macho, vogue, lain dr yg lain, tp ckp x srupe bikin~ ckp bukan main lagi, "eyh~ i x ske la buat cmtu, x ske~ x ske", x smpi 24jam trus kantoi ngan aku ko buat mende yg ko ckp ko x ske tuh~

ahhahahaha~ aku rase nk tegolek dot time tu gak! tp, aku hormat ko sbg org yg lebey matang~ cet! tp mmg dr dulu lg aku knal ko ngan cmtu~ nk buat cmne, siapelah aku~ hena lg kerdil~ so, aku iakan aje, aku anggukkan aje~ malas nk cr gaduh

eyh, aku bukan bermuke2~ cume aku x ske cr gaduh.. selagi aku bley tahan, ko x kacau idup aku, aku x kacau idup ko, aku buat derk je la~ hahahhaa.. peduli ape aku! yg peting aku idup mcm normal~ huhu

dan ye! beckp pasal org or manusia, makin meningkat usia neh, aku makin mengenal org~ siape yg spatotnye didekati, dan siape yg spatotnye dijauhi~ dijauhi tade la smpi x betegur sape, cume harus belapik dan ade batasnye~ manusia kan, mane la tau isi hati die cmne~

x bes la bile jadi cmni~ nk ckp kn byk pikir, hati die, pikiran die~ ngan org ni, kn ckp cmni, dgn care cmni, ngan org tu, kn ckp cmtu dgn care cmtu~ bermuke2 ke aku? x kan? aku cume mau menjage ati, dan memelihara hubungan baik sesame manusia~ tu je..

tapi...



jgn lupe, aku manusia, aku hipokrit!

ko baik ngan aku, aku suploh kali ganda baik ngan ko,
ko jahat ngan aku, aku suploh kali ganda hipokrit ngan ko!
aku seorg yg suke menilai org, aku xkan bertindak sebarangan~


akhir kate,

peace! peace! kacang peace!

1 comment:

Bukan Eciz said...

huihuihui~ biasa la tu. ada manusia mmg cmtu. kalo saya pun geramm. rasa nak hembur balik je kat dia dengan segera. huahua



nak tgk apa yg kamu sudi komennn = Pendapat korang tentang background baru

intai-intai