pengikut saye

Thursday, April 22, 2010

kali ni BETOL-BETOL punye checklist!

semalam aku mls kan, alasan, lapo~ motiippppp~~~ kerane kelaporan itu, aku telah menibai nasi lemak daun pisang yg dijual di blok kolej aku yg berharge rm2 sebungkus tp tidak lah sedap mane~ krn kelappoooran itu, aku telan jua~ ceh! kononnye la kan~ tp melahap, mcm setaun duk obersi x jumpe nasi lomak~ wakkaka

setelah menelan bekali2 nasi lemak tu, mate tekebil2, tekelip2~ kesian ye ko mate.. aku simpati kat ko.. dek kerane kesian, aku dgn pelahan-lahan dan lemah longlai mengengsot ke ats katil dan BEDEBIING!!~~~~

krooohhh~~ krrrooohh~~~ krrooohhhhh~~~


3 JAM KEMUDIAN~


di ulang, 3 JAM KEMUDIAN atau lebey tepat jam 10 MALAM baru aku bgn, tu pon sbb pkw aku kol, dek krn kepelikan aku x kacao die~ muahahhaha~ amacam? penangan nasi lemak? hebat kan~~ so, the moral of the story is, makan nasi lemak n minum aie nescafe, baru la bley fight blk ngantok tuh~



ok, melalut lg da~ ape ctr kite sbnrnye? checklist kan? ye~~ checklist!!btol2~ hehehe.. but, b4 tuh, aku nk show off skit, eyh silap, promote la~ resort yg kami nk duk nt~ teng teng teng~


ni list harge pakej2 yg REDANG PELANGI twarkan, byk range harge with variety of room~ so, pilih la~ pilih yg mane u all ske ye~ lepas pilih, sile la buat booking dan bayaran skali! ingat free2 ke??

seperti yg dibulat2 dgn line merah dan digaris2kan dgn line hitam di atas, itu la bayaran yg kami buat~ kami pegi 4 org, so amek bilik yg empat la kan~ camtu le hargenye, tp dpt diskaun skit~ (kekekek.. spesel kes ni yer) maka, kami harus membayar rm350 seorg utk 3 ari 2 mlm~

ape yg kami akan buat utk 3 ari 2 mlm tuh?? sile la rujuk gambargajah di bwh~ malas den nk menaip eyh~ ade mate, bace, ade akal, tafsir la sdiri ye!


bes x? bes x? bes kan~~~ hehehe.. snorkeling 3 trip tuh! makan all the time ade kat kantin die.. (kantin? mcm low class gile bunyinye tmpt tuh~ muahaha) aku rase ok la~~ utk bajet2 murah kan~~ x mampu la nk duk BERJAYA redang resort kan~ den org sosah je~~ kekeke

utk kesekian kalinye, aku gagal lagi buat list aku~ huhu~ postpone lg bley? da pjg sgt da en3 ni, nt bosan plak! lenkali yer? hehehehehe~


semalam aku mimpi hantu! takut sey~~ hantu 3 sekeluarge, memandang aku mase aku tdo! ampeh tol! ngeri2~~

1 comment:

icee-yah said...

bes nye nak g cuti kat redang..macam cerite na o mei:)

intai-intai