pengikut saye

Wednesday, April 21, 2010

CHECK list~

aku seorg yg ske buat check list bile membuat sesuatu plan, or time tu keje sgt byk dan bederet-deret~ maka, check list sgt penting to make sure tade pape keje yg tetinggal~ skema! ; P hahahaha~ bukan skema la! tp organized~ uhuk! uhuk! (pura2 batuk)

ouh~ tp ni bukan check list keje yer~ ni lebey pentinG! kekekek~check list mau holiday~~~ yaaaaahhhhhooo~~~ walaupon still ade lebey kurang 8 ari lagi, penting utk kite buat check list awal2 neh~ kekeke~ aku tau, korang nyampah sbb aku duk putar ayat same, tade idea sey~~ lame x menulis dgn jayenye, aku jadi segan~ (_._'')

seblum tuh, aku nk reveal destinasi pecutian aku kali ni~~ drum roll please~~~~destinasi percutian cik ATIRAH dan rakan-rakanye adalah ke~~~


REDANG ISLAND~~!!!


woooaaa~~~ (@_@)



waaaaaaaahhh~~ (O_O)


uuuuuuuu~~~ (-O-)


ermmmmmm... (-_-)~~


opsss!! (^_^)

sile jeles dgn laju lepas melihat gambar2 ini~ wakakkaka~ ini adalah vacation aku, so nt aku bwk souvinier balik kat korg seme eyh~~ huhu..biar korg seme betambah jeles membuak2 didalam otak!

mukaddimah sikit punye panjang, tujuan utama adalah nk buat checklist! aiyark! tp perot plak lapo tetibe, xleh nk pikir da ni cmne nk buat list?? postpone lenkali bley?? kekekeke~ jgn mara na~~ makan time!!! tp nk mkn ape yer??



jgn buat2 lupe plak diri tu tgh bediet~~!!
damn!

1 comment:

starsyeea said...

whoaaaa...nak pegi jugak...nak pegi jugak...:) cantik giler seyh!

intai-intai