pengikut saye

Friday, April 2, 2010

berkawan dengan LALAT

knape? geli ke kalu aku kate au berkawan ngan lalat? lalat pon makhluk tuhan paling seksi tau~ x baik2 geli2, (eeiii.. aku plak yg rs geli!) korang xtau, mereka pon mcm manusia, ade kehidupan, beriadah, berkumuh~

sbb bosan kan, aku berkawan la ngan mereka, sambil2 tgk kehidupan mereka cmne.. ade la aku rakamkan beberape adegan yg aku rase menarik utk aku tunjukkan kat korg yg mereka juge ade kehidupan!





tengok kanak2 tu, sronok mereka main kan?


x kurang jugak yg dewasa, melompat tinggi nk msk dlm air! keke


dan, ape yg msk dlm badan, harus dikluarkan~
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
beratur mcm toilet kat midvalley!


err~ aku hanye memerhati, aku x pegang yer! geli!!



sayap lalat: sape punye keje aku pon xtau~~

2 comments:

Mr Rulez said...

uit..kiter pun ader gmbr nie..kiyut budak2 hitam..hehe

lady elle said...

hahaha~ aah, cumil!lupe da amek mane.. keke

intai-intai